Houston, We have a problem here. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Houston, We have a problem here. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Houston, We have a problem here.

Door: Andy en Martin

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

24 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey there people we love in Holland,

Beetje rare combinatie, maar we zitten nu in Cape Canaveral in Cocoa Beach.
Please forgive us but you have to wait for our mail from the last vieuw days.
Voor de mensen die het niet kunnen lezen, vergeef ons alsjeblieft, maar je moet nog even wachten op de mail van een paar dagen geleden.
Het loopt dus niet zo synchroom.
Vandaag zondag 23 juli 2006 zijn we naar Cape Canaveral gereden naar de Kennedy Space Center waar de Space shuttles het ruim in worden gelanceerd.
Ach lieve mensen het is een wonderlijke wereld hier.
Waar je ook rijdt met de auto het is één en al pracht en praal aan huizen en auto's hier. Volgens ons moet je toch heel wat centen hebben wil je hier kunnen wonen.
Geweldig om te zien, maar oké even over vandaag.
Het is zo indrukwekkend om te zien waar vandaan de Space shuttles worden gelanceerd.
Het is immens groot hier en er leven hier in de omgeving wel duizenden alligators (krokodillen) en vele soorten vogels en ander wild gedierte.
We zouden willen dat we jullie maar een kleine glimp konden laten zien van al dat moois hier, maar even wachten nog want we gaan de foto's nog proberen op de site te zetten.
Oké dus vandaag Kennedy Space Center.
Mooi om te zien hoe ze in de Apollo's zaten en moesten leven.
Sorry als we jullie zo weinig nu verteld hebben, maar dat komt omdat de tijd wat later is als dat we gedacht hadden en we nu een borrel zitten te drinken in het Radisson hotel en natuurlijk een heerlijke garnalen coktail erbij.
Maar we mailen snel wat we allemaal gedaan hebben hoor, dus alsjeblieft allemaal nog even geduld.
Er komt echt zoveel op je af dat je de tijd moet hebben om te kunnen mailen, maar ik (Andy) weet altijd wel weer een verhaal eraan te breien. Ahahahaha dat hoop ik dan.
Oké heel even dan, Cocoa Beach waar we verblijven tot nu toe is best gezellig.
Apart hoor de meeste mensen, die zouden zo uit een film gestapt kunnen zijn.
Kijk maar naar de films met Dolly Parton erin dan weet je het wel.
Leuk ook dat plat Amerikaans. Soms kijken ze je aan van wat doe jij hier of van waar kom jij vandaan. Jaha dat horen en zien ze wel hoor dat je niet van hier bent.
Maar lieve allemaal nog even geduld hoor, de echte mails komen eraan.
Jeetje zeg wat moeilijk eigenlijk om te stoppen, maar mijn Californische Chardonnay staat te wachten.
Het is hier nu ongeveer kwart over 7 's avonds en het onweert en regent, maar de temperatuur is heerlijk hier en bij jullie zal het nu kwart over 1 's nachts zijn, tenminste als mijn berekeningen goed zijn.
Maar even geduld nog de mails komen eraan.
In ieder geval heel veel liefs en dikke knuffels vanuit Cape Canaveral, Cocoa Beach van Martin en Andy.

Voor onze kleine Kira, wijvie je bent nog wel klein, maar vast al weer gegroeid, oma en opa houden van jou en missen je verschrikkelijk erg.
Kinderen we missen jullie en we love you all.

Onze paps en mams we love you to.

Zussen en broers, dit moeten jullie ook eens doen hoor. Echt te gek. Dikke knuf.

En verder iedereen die we vergeten zijn, love you guys.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 24 Juli 2006 - 07:44

Pas En Lientje:

raar idee eigenlijk, dat jullie nu waarschijnlijk liggen te slapen, terwijl ik (lien) hier al aan de koffie zit, zo.n ruim 6 uur verschil zit er ongeveer tussen. we kunnen ons heel goed voorstellen dat jullie woorden en tijd tekort komen om alles zo gedetaileerd aan ons te mailen op de site.maar wat je zegt, geduld is een schone zaak, en wie wat bewaard, die heeft wat toch. het is ook zo achtelijk groot daarzo, in the states.wij zagen hier wel op het nieuws dat de wijk queens ,in new york, al bijna een week zonder stroom zit ivm de hittegolf. lekker is dat. hier blijft ,t ook maar zo warm, laten we hopen dat ,t goed blijft gaan. nou het is nu weer wachten op jullie volg berichtje. we love you to. en voor straks als jullie ontwaken, weer een nieuwe mooie dag met veel te ontdekken gewenst.groetjes en kussies van ons.

• 24 Juli 2006 - 08:03

Ans En Har:

hoi an en mart, geweldig om te lezen en ik ben erg blij voor jullie dat het genieten is daar van alle mooie dingen... Nog veel plezier en kus en groet van har en ans..kijk uit naar jullie volgende bericht...

• 24 Juli 2006 - 10:43

Louis En Mams:

yes ANDY We forgif you from the last vieuw day's and we wish you verry day's to.Kissis XXXXXXXXXXXXXXXXXX from us (HANDKISS TO) We looks out to you new mail,thank you(KIKKEN HE ANDY VEEL PLEZIER)

• 24 Juli 2006 - 10:55

Louis En Mams:

Sorry ANDY I forgive you

• 24 Juli 2006 - 16:31

Ramon Natas En Jessy:

Helemaal te gek zeg jullie verhalen. Leuk joh wat je allemaal meemaakt. We kijken uit naat jullie volgende avontuur.

Veel liefs Ramon , natas en dikke knuffels aan tante Andy en Ome Martin van Jessy

• 24 Juli 2006 - 19:21

Peter En Lisette:

Lieve Andy en Martin, wat fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn. Het is leuk om jullie berichtjes te lezen en zo op de hoogte te blijven van jullie leuke uitstapjes. We zijn heel erg benieuwd naar jullie foto's. Geniet er nog lekker van en tot mails!

Liefs van ons en een knuffel van Zeno!

• 24 Juli 2006 - 19:58

Tim:

Laat ik eens beginnen met een leuke anekdote:
    Mijn Californische Chardonnay staat te wachten.

Tja wat zal ik eens zeggen. Houston we have a problem soms?

Tot snel paps en mams. Have fun wederom!

X Tim X

• 25 Juli 2006 - 07:07

Marieke:

Heeej Andy en Martin,
    Wat een avonturen weer allemaal! Hier is het nog steeds heet. We gaan straks naar de markt en vanmiddag lekker zwemmen!
    Mis jullie ook hoor! Geniet er van en tot snel!
    Kus Mariek.

• 25 Juli 2006 - 14:48

Ilonka:

Wat een leuke verhalen weer ennne neem ook een chardonnay voor mij pfff ik ga weer bij de ventilator zitten want het is nog steeds erggg warm hier nou dikke kus van Ma Kaagman en Ilonka xxxxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin