Laatste dagen vakantie Barcelona. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Laatste dagen vakantie Barcelona. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Laatste dagen vakantie Barcelona.

Door: Andy en Martin

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

11 Augustus 2006 | Spanje, Barcelona

Vrijdag 11 augustus 2006,
Hey lieve mensen in nederland, vervolg van maandag 7 augustus maar daar hebben jullie al iets van gelezen over de mail.
Van die lekkere zweterige voetjes van iedereen.
We bellen dus nog even met Tim en die verteld ons dat hij net op tijd was voor zijn vliegtuig, want de incheckbalie sloot al om 5 uur.
Mazzel dat hij had dus.
Wij gaan dus verder met het verhaal wat ik donderdagavond wilde mailen en dat nadat ik het klaar is in één klap helemaal van het scherm verdween.
Balen dus gisteravond en probeer ik het nu nog een keer, omdat gister de puf er ineens uit was om het nog een keer te mailen en er een man zo vervelend in mijn buurt bleef rondhangen terwijl zijn vrouw sliep en hij getrouwd was en ook nog drie kinderen bij zich had.
Hij ging weg maar kwam dus later weer terug en bleef kijken, ik had ook bijna kijkgeld aan hem gevraagd.
Het was discusting.
Oke verder nu, we vertrokken maandagavond om rond half 7.
Het vliegtuig maakte een bochtje op de startbaan en we zagen links van ons een enorme file vliegtuigen staan, waarvan 1 KLM vliegtuig.
Even zwaaien nog naar Tim dan en dan zoefff de lucht in.
Even hadden we wat turbulentie, maar dat was gelukkig snel weg.
Wel even wennen weer hoor als je economy zit, business class was even wat anders, maar goed het is te doen hoor.
Helaas geen tv in de stoel, dat was beetje balen, omdat je dan geen filmpje kunt kiezen.
De beenruimte voor Martin en de andere lange mensen was voldoende.
De crew was helaas niet zo gezellig en ze keken of ze zoiets hadden van dat het maar moet al die mensen verzorgen.
Ach als het eten komt en de borrel of een ander frisje dan ben je snel tevreden hoor.
Een moeder met twee kinderen zit naast ons in het midden gedeelte en heeft vier stoelen tot haar beschikking, zodat haar kleine dochtertje lekker kan slapen.
Ze heeft een klein koffertje bij zich waar van allerlei speelgoed in zit, waaronder ook Play Doh. Kinderklei met poppetjes die je kunt vullen, zodat de klei uit het hoofdje komt en het dochtertje de kleihaartjes kan kammen.
Echt zo schattig.
De films die gedraaid worden is niet echt iets voor kinderen, zo dramatisch.
Waarom nou geen tekenfilm van Ice Age of zoiets.
Kinderen willen dat nou éénmaal graag zien en wij ook.
Mart en ik dommelen even in en als je dan uiteindelijk wegzakt gaat het licht al weer aan en krijg je ontbijt, terwijl het 12 uur in de nacht is Amerikaanse tijd en 6 uur in de ochtend Nederlandse tijd.
Wie verzint nou zoiets.
Het vliegtuig vliegt wel lager en boven land en we komen aan om 7.09 uur en is het dinsdag 8 augustus.
Helaas moeten we nog overstappen in Madrid en komen uiteindelijk aan in Barcelona om half 10.
Onze koffers zijn gelukkig ook allemaal gearriveerd en kunnen we snel naar het hotel.
Het hotel heet Hotel Barcelona Princess en is een prachtig hotel met vrolijke kleuren.
Onze kamer is nog niet klaar, omdat we te vroeg aankwamen.
Dan nemen we maar een heerlijke baquette met serrano ham en koffie om wakker te blijven, maar bij het tweede kopje koffie vallen we allebei zowat met ons hoofd erin.
Mart gaat naar de balie en vraagt of de kamer al klaar is.
Ons besluit staat vast, we moeten nu slapen.
De balie medewerkster geeft ons een andere kamer die al klaar is en deze zit op de 22ste etage en we kijken uit op zee.
Onze spullen zetten we neer en ons besluit staat vast en zijn we gewoon gaan slapen van 1 tot 5 uur.
Ja dat was echt nodig, alleen hebben we verder niets meer gedaan dan alleen in het hotel aan de bar gehangen en in het restaurant gegeten.
Oke lieve allemaal, ik ga stoppen, maar de rest krijgen jullie echt te horen, voorlopig ben ik nog niet klaar met vertellen.
Er zitten nu veel mensen te wachten voor het internet, maar geduld jullie zijn niet van ons af.

Heel veel liefs en dikke knuf van Andy en Martin.

• 11 Augustus 2006 - 23:37

Joke:

hi andy en martin wat een verhaal van jullie zeg?jullie kunnen zo in een dokie soapie hahahhaa hoop dat jullie na die vlucht en die vervelende vent lekker hebben kunnen slapen?ja dat tijds verschil maak je echt, dat je een letlag hebt?ja lieve andy en martin jullie hebben zo heel wat van de werels gezien zeg.Niet iedereen mag dit zo meemaken?Hoop dat alles oke is gegaan met tim?Hoop dat alles soepeltjes verloopt en dat julllie lekker samen kunnen genieten van het spaanse zonnetje?lekker warm zeker?Hier nu alleen maar veel regen bah bah.Nu geniet het zolang het nog kan,want aan al het mooie komt nu bijna een eind helaas.Ik hoop zeker nog veel te horen van jullie en ook zeker alles te komen bekijken bij jullie thuis.Het maakt me zeker nieuwsgierig?heel veel liefs van ons gerard de boys en veel knuffels van mij jokexxxxx

Hier nu alleen maar regen.bah bah.

• 12 Augustus 2006 - 06:56

Elly:

Als je weer naar de States gaat moet je je verhaal verkopen en laten verfilmen. Jeetje wat maken jullie een hoop mee zeg. Wel spannend allemaal. En dan nu Barcelona. Helemaal geweldig. Hoop dat jullie nu een beetje zijn uitgeslapen om te kunnen gaan genieten. Op naar het volgende verhaal. Buenos noches Elly

• 12 Augustus 2006 - 12:17

Pas En Lien:

wat gaat het toch snel allemaal he, time fly,s when you have fun, en in jullie geval is het erg veel fun geweest, los van de kleine tegenslagjes, maar zelfs dat is nog fun bij jullie. heerlijk als je elke tegenslag ook weer positief kunt zien, wij hopen dat jullie in de laatste week nog een beetje kunnen uitrusten, lekker in ,t zonnetje langs de zwoele stranden, want zo,n reis door the states vraagt best wel veel van een mens, het is ook zo groot daar ,dat je alles heel snel in je op moet nemen, om weer naar het volg. te gaan, want je wilt toch zo veel mogelijk zien en ervaren als je daar bent, gaaf hoor allemaal, we hebben enorm genoten van jullie avonturen, en bedankt dat we dit op deze manier mochten mee beleven, we wachten uiteraard nog even op het vervolg, en dan weer uitkijken naar jullie veilige thuiskomst. geniet nog even samen. en tot volgs. kussies van uit een wisselvallig hollandje.

• 12 Augustus 2006 - 12:41

Bianca:

Hoi Andy & Martin, geniet nog even in Barcelona! Leuk om alle verhalen weer te lezen -wil wel meer horen nog over het dansen hoor An :) ben heel benieuwd- Ik ga zelf zondag het vliegtuig in eindelijk hhmm haha! Tot snel x Bianca

• 16 Augustus 2006 - 10:55

Debbie:

Hoi Andy! Ik ben wel erg benieuwd naar wat je in Barcelona allemaal precies gedaan hebt! Waar was het hotel precies? Het was toch zeven maanden lang mijn woonplaats dus wil ik alles weten! Om dat verhaal van die vieze gluurder met slapenden vrouw en drie kinderen moest ik wel lachen, dat gebeurt mij nou ook altijd, 't zijn nooit leuke mannen maar altijd van die etters!
    Die dansstage klonk (nou ja, las) erg intensief maar ook erg leuk! En de foto's waren ook erg leuk, beiden zagen er sympathiek uit!
    Nou, dat was het wel weer even. Dikke knuffel,
    Debbie

• 16 Augustus 2006 - 10:56

Debbie:

O, sorry Martin, het berichtje was ook voor jou hoor!

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin