From Las Vegas to Chicago - Reisverslag uit , van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu From Las Vegas to Chicago - Reisverslag uit , van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

From Las Vegas to Chicago

Door: Andy en Martin

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

21 Februari 2007 | ,

Lieve allemaal,

Het is lang geleden, maar toch even een kort berichtje.
Allereerst even iets vertellen over kleine Kira, onze kleindochter.
De kleine meid is nu bijna 10 maanden en ze is echt zo grappig.
Er komt altijd wel een lachje op haar gezicht als ze ons ziet.
We zijn echt super trots op haar.
En haar papa en mama helemaal.
Tim en Marieke gaan ook het ouderlijk huis eerdaags verlaten.
Heerlijk voor ze een eigen stekkie.
Maar het duurt nog wel even hoor, eerst het huis af.
Alles op zijn tijd.

Het wordt weer een heerlijk druk jaar, maar wel één die Swingend en Gezellig zal zijn.
Eerst staan de voorrondes van het NK Jazzdance op 17 maart in Ede boven aan de lijst.
Hier gaan mijn tieners van de Theater klas Jazz aan meedoen.
Toch wel knap als ze in ongeveer 6 keer een dans instuderen. Petje af voor deze enthousiaste groep.
Daarna staat het Dance Event 2007 op 15 april gepland. Hier doen de tieners en de pré-tieners aan mij.
Ook hier wordt een beoordeling door een jury gegeven.
Tussendoor en daarna treden ze ook no even in de Asta op.
Daar worden wat avonden voor de jeugd georganiseerd vanaf 14 jaar. Zonder alcohol, niet roken en al dat soort ongein, maar puur alleen dans, dans en nog eens dans in alle vormen.
Dit om de jeugd kennis te laten maken met alles wat op het gebied van dans te doen is.
Geen slecht gebeuren dus.
Dan gaan we ook nog eens meedoen in de demo show van Bianca die ook les geeft bij Sparta-Delft (gymver.)
Zij heeft ons uitgenodigd om met een aantal groepen mee te komen dansen.
En alsof dat nog niet genoeg is staat de Dansparade in Den Haag ook al vast.
Deze zal plaatsvinden op zondag 4 november.

Verder gaat het met ons prima, de dansschool loopt lekker en het blijft zo heerlijk en leuk om te doen.
En onwijs leuk met onze mede bar/receptie/docenten collega's.
Er zijn zelfs drie jongens van 10 en 11 jaar gekomen om te dansen.
Ze vonden het erg leuk.
Die jongens groep moet goed komen.
We gaan ervoor.
Volgend jaar moet de uitvoering bijzonder gaan worden, omdat het een héél bijzonder jaar zal zijn.

In de zomervakantie gaan we ons eigen huis weer eens opknappen, maar Martin en ik zullen ook nog even met vakantie gaan hoor.
De reis zal wederom naar Amerika gaan.
Eerst gaan we naar Las Vegas en toeren en toeren waarschijnlijk met wat omwegen richting Chicago, alwaar ik (Andy) bij de Giordano Jazzdance Company weer lessen zal volgen.
Het is wel weer ver reizen, maar goed je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.

Tsja wat kan ik nog meer zeggen, behalve dan dat ik iedereen weer graag op de hoogte wil houden van alles.

Dikke kus van Andy en Martin.

• 22 Februari 2007 - 07:10

Riek:

Wat fantastisch dat het zo goed gaat met de dansschool, en wat een activiteiten staan er dit jaar op de planning! Andy, zelfs in je bericht op de site straalt je enthousaiastme er vanaf, heerlijk hoor. Geniet van jullie kliendochter en tot gauw, groetjes van Riek

• 22 Februari 2007 - 07:14

Tim:

Goedemorgen! Leuk he. Het is alweer bijna zover. Spannend!

xx

• 22 Februari 2007 - 10:11

Marieke:

Jaja nog ff... de tijd vliegt voorbij hoor :D
    Kus Mariek

• 22 Februari 2007 - 11:26

Debbie:

Leuk hoor dat je weer een workshop gaat volgen!! En wat een leuke dingen staan er op het programma! Succes met alles! En leuk om weer van je te horen, zo enthousiast als jij altijd bent!!!

• 22 Februari 2007 - 12:48

Natasja:

Zozo je laat er geen gras over groeiem:-)
    Ze kunnen in ieder geval niet meer om de dansschool heen. Heeeel veel plezier en succes met alles wat je in petto hebt!
    Tot vanavond

• 22 Februari 2007 - 15:00

Alex En Monique:

Waar halen ze de energie vandaan? Kent iemand het recept? Nu, ze worden gedreven door enthousiasme en hebben de dirve om "gewoon" door te gaan. Aan iets begonnen, dan moet het door en dan zal het slagen ook! Leuk ook dat de kinderen en directe omgeving een handje uitsteken. De dansschool (locatie) zelf heeft inmiddels ook een metamorfose ondergaan. Onze tip: ga eens kijken en drink een borrel bij en met bartender Martin, hij tapt steeds beter.
    Groetjes en alle goeds gewenst......

• 26 Februari 2007 - 12:04

Wil Haas:

Hallo Andy, wat gaaf allemaal weer, en wat gaat het snel met de kleine Kira... leuke foto's trouwens hiernaast..
    En ook Tim en Marieke gaat jullie verlaten.. zie maar hoe snel het allemaal gaat..
    En dan samen met z'n 2 tjes verder..
    Leuk joh al die leuke dingen met de danschool..
    Ik wens je heel veel succes met al je docentjes..

dikke Kusss van Ton en Wil

Verslag uit: ,

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin