Amerika komt nu wel heel dicht bij. - Reisverslag uit , van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Amerika komt nu wel heel dicht bij. - Reisverslag uit , van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Amerika komt nu wel heel dicht bij.

Door: Andy en Martin

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

16 Juli 2006 | ,

Beste meegenieters,

Even nog wat nieuws van het thuisfront.
Marc en Helle en de kleine Kira hebben ons nog gebeld afgelopen week en hebben het naar hun zin in Denemarken.
De kleine meid doet het prima en moeten ze het doen met onze knuffels op afstand.
Maar we mailen en smssen.

Nog twee nachtjes en dan vertrekken we naar A........
De laatste loodjes worden gelegd aan de studio en deze wordt echt prachtig.
Thuis nog wat troep ruimen en dan koffers inpakken, wat overigens zo gebeurd is.
Je wordt namelijk steeds makkelijker en handiger met wat je mee gaat nemen.
Meestal gaan we met een lichte koffer weg en wat zwaarder weer terug.
Ach met die rolkoffers is dat niet zo erg die sleep je gewoon achter je aan.

De dagen zijn omgevlogen, maar dinsdagochtend om half 9 vertrekt ons vliegtuig naar Madrid en daar stappen we over om naar Miami te vliegen.
Lange reis, maar goed als je ergens wilt komen...
Jullie horen van ons, maar niet meteen natuurlijk, behalve dan de kinderen en de ouders, die willen we wel even laten weten als we zijn aangekomen.
Ja, wat zullen we nog zeggen, behalve dan tot snel, enne...geniet van onze verhalen.

Dikke kus en liefs van Andy en Martin.

• 16 Juli 2006 - 10:50

Amy:

He lieve mensen,
    Ik hoop dat jullie veel gaan beleven in Amerika. Ik ga dit jaar helaas niet op vakantie maar dat haal ik nog wel een keer in.
    Veel plezier en kom heel terug
    Dikke kus Amy

• 16 Juli 2006 - 12:31

Natasja:

Wij zijn net terug van onze korte break en hopen dat jullie heel veel (langdurig) plezier hebben in the States!
    Liefs Natasja en Mike

• 16 Juli 2006 - 17:07

Ilonka:

lieve Andy en martin
    Ik wens jullie een hele fijne reis toe en dat jullie maar veel mogen beleven daar in Amerika.Ik wacht weer op die prachtige verhalen.Liefs en dikke kus van Ilonka en familie

• 16 Juli 2006 - 17:43

Elly:

lieve Andy en Martin,

Een onwijs fijne en leerzame vakantie toegewenst en ik wacht met spanning op de dingen die komen gaan (en dat zijn er volgens mij weer veel). Pas goed op jullie zelf.

veel liefs van Elly

• 16 Juli 2006 - 18:31

Bianca:

Lieve Andy&Martin, lekker di. op weg naar de States (verdiende!!) vakantie vieren, heerlijk. Geniet ervan gaat zeker lukken denk:) enne tot het volgende bericht! Liefs Bianca

• 16 Juli 2006 - 18:48

Natas Ramon En Jessy:

Hoi hoi,

We wensen jullie een hele fijne vakantie en een hele goede reis. Geniet er maar lekker van en andy heel veel plezier met de dansworkshop. We horen wel hoe het is geweest en lezen de verhalen die je maild.
    Groetjes uit lui-lekkerland xxx

• 16 Juli 2006 - 20:19

Louis En Mams:

Niet alleen jou berchtjes zijn leuk ,ik vind vooral de foto van KIRA heel erg leuk.Fijne vakantie alvast ,groetjes en xxxxxxxxxxx van ons

• 17 Juli 2006 - 07:33

Ma En Pa:

Hele fijne en prettige vakantie. Geniet van alle mooie dingen. Wij zullen jullie blijven volgen.
    Veel liefs Ma en Pa.

• 17 Juli 2006 - 11:46

Joke:

hi martin en andy fijn voor jullie dat jullie naar Amerika gaan zal wel een hele belevenis voor jullie zijn?Hoop dat alles naar jullie zin mag verlopen?Ook hoop ik jullie reis te kunnen volgen?Lijkt me onwijs gaaf.En wat een popje he die kleine meid.Als ik in de gelegenheid ben wil ik haar wel eens zien?Nu wij wensen jullie beiden een hele goede reis en kijk goed uit allebei?hoor het verders allemaal wel van jullie?[Kan ik ook niet even mee hahahah}geintje hoor.Heel veel liefs van gerard de boys en vooral van mij dikke knuffels jokexxxxxx

• 17 Juli 2006 - 13:46

Zdfrg:

gvrm

Verslag uit: ,

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin