Vanuit St. Louis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Vanuit St. Louis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Vanuit St. Louis

Door: Andy

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

26 Juli 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,

Ons vervolg vanuit St. Louis (Missouri)

We waren gebleven bij de nog 40 mile dat we in Albuquerque aankomen.
Precies om 16.00 uur komen we aan. Jullie tijd is dat 23.00 uur 's avonds. Het is een behoorlijk grote stad.
De juiste weg is even moeilijk te vinden.
Maar we vinden het zoals gewoonlijk altijd weer wel.
Het Holiday Inn in Pueblo style.
Ja geloof het of niet, echt niet te vinden.
Uiteindelijk komen we bij een andere Holiday Inn en wat denk je.
Ja hoor het andere kennen ze niet eens, dat was al afgebroken.
Maar maakt niet uit hoor, we boeken gewoon voor 3 nachten.
Heerlijk als je dan het bed ziet en de schone badkamer.
Een vrij hoog bed, je voelt je net de prinses op de erwt.
Na ons opgefrist te hebben lopen we naar beneden naar de bar en nemen heerlijk even een versnapering.
Er werkt een vrouwtje, een moeder van twee dochters, net vier dagen en ze is nog wat onwennig, maar dat maakt bij ons niet uit hoor, wij helpen wel.
Het avondeten nemen we ook in het hotel, gewoon voor het gemak.
Martin neemt de zalm en ik de muramasi of iets zoiets.
Toen Martin zijn zalm kreeg, moesten we wel lachen en ik had er bijna een beschermhekje omheen gezet.
Zo klein was het.
Whooooh stel je voor dat er een windvlaag zou komen, hupla weg hapje.
Ach aan de ene kant heb je dan pech en is de zalm weg.
Hihihihi het rijmt ook nog.
Neeneeneeneenee we hebben geen borrel op hoor.
Maar lieve mensen het smaakte prima, geloof ons, het was lekker.

Daarna hebben we nog heel even aan de bar gezeten, want die ging bijtijds dicht en toen heerlijk een nappie gaan doen.

Zondag 15 juli

Een redelijke nachtrust gehad en een heerlijk ontbijt genuttigd.
In de lift naar onze kamers horen we dat er is ingebroken in een auto.
Niet zo fijn natuurlijk, maar gelukkig stonden wij voor het hotel geparkeerd.
De achterruit van die auto lag er helemaal uit.
Jeetje denk je dan, dat is balen.
We pakken onze spullen en vertrekken naar Santa Fe voor een dagje uit.
Het is ongeveer een uurtje rijden, maar je ziet genoeg onderweg.
Bijvoorbeeld een gekantelde caravan, helemaal op zijn kant en ingedeukt.
Ben je op vakantie en dan gebeurd zoiets, dat is toch vreselijk.
Langs je heen zie je de gepoetse vrachtwagens weer langs komen, wat een pronkstukken zijn dat toch. Echt prachtig.

Santa Fe is erg mooi om te zien en helemaal in Pueblo stijl gebouwd.
Zulke warme kleuren.
Het is net of de tijd er heeft stil gestaan en het is 1 van de oudste steden van Amerika.
Jongens dit moet je gewoon gezien hebben allemaal.

Albuquerque Old Town (route 66).
Geweldig te zien al die oude voorgevels en het oudste huis in Pueblo stijl en de oudste Kerk.
Het huis is aan de buitenkant van een soort kleigrond met wat stro erdoor gebouwd.
Twee houten deuren van verschillende lengte en wat ramen.
Nou ja het lijken ramen.

De indianen die hun waar verkopen hebben mooie karakterestieke hoofden.

Helaas moet ik weer stoppen, want de internet gaat uit hier.

Tot de volgende update.

Liefs en knufs vanuit St.Louis van Andy en Martin.

• 27 Juli 2007 - 12:57

Coby Armand:

Hallo Andy en Martin,we hebben weer met veel plezier gelezen,het blijft spannend en leuk.Ik vind het fijn voor je Andy dat je ondanks alles toch van je vakantie kunt genieten.Ga zo door schat. Ik ben ook nog bij mama geweest,ze gaat met kleine stapjes vooruit.Mama heeft d`r haar laten knippen,ze heeft nu kort haar het staat haar leuk.Ze neemt nu ook wat meer d`r rust want mama ziet nu ook wel in dat ze dat nodig heeft.Dus Andy maak je geen zorgen,geniet maar lekker van je vakantie samen met Martin. We wachten met spanning op het volgende verhaal.Nou,lieverd ik mis je ontzettend en ik zal blij zijn als je weer thuis komt.Liefs en kusjes van ons allemaal, Coby,Armand,Francoise,Naomi en Olaf. DOEI,DOEI MAAK VEEL PLEZIER...

• 27 Juli 2007 - 22:01

Har En Ans:

Haidiehaiii An en Mart,
    Mooi he dat je nog indianen ontmoet, wat je zegt daar zijn er nog maar weinig van..
    Jullie hebben ook nog steeds mooi weer, dat is heel fijn. Vandaag vrijdag hebben redelijk goed weer gehad lekker met zon en wat wind.
    Verder kan ik zeggen dat het inderdaad wel de goede kant op gaat met mama. Fijn he om te horen...
    Geniet nog even samen van de aankomende weken voordat je het weet ben je weer thuis. Mams haar is mooi hoor en ze heeft zo een heel ander gezicht, staat haar leuk..

Veel liefs van Har en Ans, dikke knuffels

• 29 Juli 2007 - 20:25

Ramon Natas En Jessy:

Hoi hoi,

Leuk al die avonturen weer. Geniet maar lekker want het is zo voorbij en dan is het weer werken werken werken en regen regen regen.

groetjes van ons uit lui-lekkerland

• 29 Juli 2007 - 20:55

Riek En Debbie:

Vanuit Spanje een warm 'hola' voor jullie tweetjes. Fijn dat jullie zo genieten, ben blij dat dat je lukt hoor Andy! Wij genieten ook hier, lekker van het zonnetje, de warmte en het zwembad. Vandaag zijn we naar 'watervallen' geweest wij hadden gelijk zoiets van dat zal wel geweldig mooi zijn. 't Was meer een soort waterstroom met in iedere vierkante meter water op z'n minst drie mensen en een luchtbed. Haha, zoiets moest ons weer overkomen. Geniet ze nog even daar, dan doen wij dat hier.
    Groeten van Riek en een dikke knuffel van Debbie

PS Ik zal nog ff kijken of ik nog ergens een nieuwe BatuKadvd op de kop kan tikken, weet niet of er al iets uit is. Xx

• 29 Juli 2007 - 20:56

Debbie:

Ow en ook erg fijn om hier te lezen dat het met je moeder de goede kant op gaat!!! Liefs

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin