Martin en Andy in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Martin en Andy in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Martin en Andy in Singapore

Door: Andy

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

15 Juli 2008 | Singapore, Singapore

Maandag 14 juli 2008,

Zondag 11 juli, 21.30 uur zullen we vertrekken met de KLM richting Singapore. Althans is de bedoeling.
In het vliegtuig zitten we achterin, maar wel gezellig samen naast elkaar.
Er zijn veel stewards aan boord wat natuurlijk ook zijn voordelen heeft.
De gezagvoerder stelt zich voor als Bart Smit en vertelt ons dat we iets verlaat zijn door wat administratieve beslommeringen, maar dat het vliegtuig wind mee heeft en we toch op tijd in Singapore aan zullen komen. Hah dat kan wat worden. Meeblazen met z'n allen lijkt ons het beste.
Dat begint al leuk, hihihi hoe heet u ook alweer? Wat zegt U???? Bart Smit?????
Alle gekheid hij heet echt zo en hebben we alle vertrouwen in hem.
Om precies 21.45 uur gaan we dan eindelijk richting startbaan, dus de vertraging valt nog wel mee.
Het is ongeveer 12 uur vliegen.
Het is een rustige vlucht en petje af weer voor die kleine guppen in het vliegtuig, je hoort ze niet.
Tijdens de vlucht hebben we wel even last van turbulentie, maar dan kun je je afleiding wel even vinden door een zender op je stoel tv op te zoeken en je gedachten weg van de turbies.
Verder prima verzorging: rond 23.00 uur lekker rundvlees met toemis boontjes en witte rijst van Conimex gegeten. Ja Conimex doet het goed.
Het slapen ging ook best.
Dat zijn de voordelen als je 's avonds weg gaat.
Rond 4 uur (Hollandse tijd) in de nacht krijgen we een bakje met zacht
ijs aangeboden. Voor je gevoel heel onnatuurlijk, maar tenslotte leven we al 6 uur later.
Het is een soort van yoghurt frambozen ijs en echt zo lekker. Het verfrist je keel en goed voor de dorst. Daarna krijgen we water. Ja het is blijven spoelen.
Vanwege de airco moet dat wel anders droog je gigantisch uit. Dat voel je ook aan je huid, hoe droog deze kan worden.
Als we om 8.10 uur op het scherm kijken dan hoeven we nog maar 1255 km.
Ja het is dan totaal ook maar 10523 km van Schiphol naar Singapore.
Valt mee als je het snel zegt/leest.

liefs andy en martin

• 15 Juli 2008 - 06:40

Marieke En Tim:

Heej Martin en Andy!
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen. Wat een afstand leg je dan af hè!?!
    Hier alles goed, zondag was het mooi weer (lekker terrasje gepakt op Kijkduin) maar vandaag is het alweer bewolkt :( Geniet er dus maar van ;)
    We kijken uit naar jullie volgende bericht! Liefs Marieke en Tim

• 15 Juli 2008 - 07:13

Hana:

Dag Andy en Martijn, net jullie bericht gelezen. Het is toch wel machtig, dat wij op zo'n afstand jullie belefenissen meemaken. Ik verheug me al op het volgende leesvoer. Groetjes Hana

• 15 Juli 2008 - 11:33

Lisette & Peter:

Hoi hoi, leuk om te lezen hoe jullie vakantie tot nu toe verloopt. Het begin is in ieder geval goed. Geniet er lekker van.
    Liefs, Lisette, Peter, Lucien en een pootje van Zeno!

• 15 Juli 2008 - 11:36

Nicole En Frans:

Hoi vakantiegangers,

Wat zijn jullie ver weg, eigenlijk, jeetje wat een eind vliegen, maar jullie hebben het overleefd en genieten nu lekker! Het is nu weer aan het regenen, bij jullie is het lekker weer, geniet ervan!
    Liefs Frans, Nicole en Robin

• 15 Juli 2008 - 13:07

Sadhena:

Hoi Andy en Martin,

Jullie verdienen het! Echt! Heb een hele fijne tijd samen en geniet van alles om jullie heen. Dikke groetjes, Sadhena

Ik ga er van uit dat het een zéér geslaagde jubileumuitvoering is geweest

Verslag uit: Singapore, Singapore

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin