Albuquerque - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Albuquerque - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Albuquerque

Door: Andy

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

22 Juli 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve mensen, als jullie dit lezen zitten wij ondertussen in Springfield (Missouri).
Ik had al eerder willen mailen, maar het kwam er even niet van en nu schiet om de haverklap die computer uit.
En dat in het Holiday Inn.

We waren gebleven bij zaterdag 14 juli.
In de nacht waren we in Flagstaff twee keer gewekt door de trein toeter en zelfs twee toeters, zowel van de aankomende als de tegemoetkomende trein.
Het is 320 mile (512km) naar Albuq, zoals mensen Albuquerque ook wel noemen.
Albuq ligt in New Mexico.
Het weer is zonnig en er komt gezellige country muziek uit de speakers van de auto.
Tussendoor even de auto een slok geven, anders staat hij ook maar droog en om 11.40 uur slaan we de route 66 op bij Holbrook. Daar zien we het Wigwam Hotel en voor elke Wigwam staat een super oude auto. Geweldig gaaf bedacht.
De wigwams zijn gemaakt van een soort kleigrond, althans daar lijkt het op en ze zijn mooi beschilderd en van binnen een groot bed, badkamer en tv.
Het is ook mooi om te zien dat op deze route 66 weer van die oude voorgevels te zien zijn uit de tijd van de cowboys en indianen.

12.45 uur Precies rijden we de grenslijn over van de staat Arizona naar de staat New Mexico.
Albuquerque here we come, Martin and Andy coming all the way from Holland to see you're place.

13.00 uur Lunch stop in Gallup.
Er zijn ontzettend veel reclame borden, maar bijna alles is dicht.
Dan komen we allemaal bordjes tegen met Detour (omleiding). Dat hebben wij weer hoor, maar als we de bordjes volgen dan zijn we echt verbaast, want wat zien we, allemaal motels, winkels, restaurants.
Zo wat wil een mens nou nog meer, keuze zat dus. Gallup is zo slecht nog niet.
Hier wordt gewoon groots aangepakt wat de bouw van al dit alles betreft.
Toch haan we hier niet stoppen, we besluiten nog een klein stukje door te rijden naar de volgende plaats.
Onderweg is best veel te zien, de vrachtwagens tot nu toe glimmen waar je niet goed van wordt.
Soms op de tegenover liggende weg zie je een konvooi van vrachtwagens rijden van dezelfde baas en het leuke is dat de voorkanten verschillende kleuren hebben, rood, groen, wit, blauw, gifgroen etc.

13.30 uur Stop in Wingate en daar nemen we de lunch bij Grandma Max's restaurant.
Martin neemt een heerlijk soepje wat een beetje op chili con carne lijkt en spaghetti boulognese.
Helaas voor hem zit er geen fijn gehakt doorheen, maar van die gehaktballen.
Ik heb een ceasarsalade genomen, maar kreeg de regular, omdat de ceasar op was.
Dit was dus wel mijn eerste grote salade.
Een hele gesneden ijsbergsla op mijn bord met wat knoflook saus en fijne uitjes en fijngesneden kipfilet erop.
Erg lekker hoor en het was ook nog de smalle versie. Kun je nagaan als je een large besteld.
In het restaurant hangt ook een hele grote familie foto.
Het is een waar familie bedrijf.

14.40 uur Rijden we weer en vlak voor het plaatsje Prewitt moeten we ineens uitwijken.
Jemig dat was even schrikken zeg, ineens een hond op de weg, die aan een ander platgewalst dier zo heel op zijn gemak staat te knabbelen.
Gelukkig zaten er geen auto's naast ons, hier mag je nl aan twee kanten inhalen.
De auto's achter ons hadden dezelfde reactie als ons.
Echt het dier ging geen meter opzij. De honger was te groot.

15.27 uur Over 40 mile zitten we in Albuquerque.


Nou lieve allemaal ik ga even stoppen, want ik krijg het voor het eerst erg koud vanwege de airco's hier.
Dat hebben we tot nu toe nog niet meegemaakt, want overal waren de airco's aangenaam.
Misschien dat ik straks nog even terug kom op de mail en anders moeten jullie even wachten tot we in St.Louis zijn.
Daar blijven we drie nachten en hier maar één.

Wel verklap ik vast dat we morgen hier in Springfield eerst met een Jeep door de Fantastic Caverns gaan.
Neem maar vast een kijkje op www.fantasticcaverns.com

Oja en bedankt voor al die gezellige lieve en leuke reacties.
En we zijn er nog steeds niet uit wie nou harder gaat, onze auto of de roadrunner.

Dikke kus en veel liefs van Andy en Martin.

P.S. Lieve kleine Kira mis je traveling running granddad and traveling running grandma al.
Je zult al wel weer groter zijn geworden.
Dikke kus hé lievie.

  • 23 Juli 2007 - 06:03

    Ramon,natas En Jessy:

    Hoi hoi,

    Dat zijn weer een hoop avonturen die jullie beleven. Erg leuk allemaal. Ga nu even op de site kijken naar de fantasticcaverns. Nog een goeie reis verder en geniet maar lekker.

    Groetjes en knuffels van ons drie

  • 23 Juli 2007 - 14:50

    Kleine Kira:

    Hi lieve opa en oma,

    Tuurlijk mis ik jullie, lekker dansen met oma en wandelen met opa door de duinen en een lekker broodje eten, maar ik blijf jullie op de voet volgen, (zodat ik toch een beetje bij jullie ben), papa en mama lezen steeds jullie verhaaltjes voor wanneer ik naar bedje toe ga. Dan kan ik weer heerlijk slapen met het idee dat alles goed met jullie gaat en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.

    Met mij gaat alles goed, ben vandaag weer even naar de huisarts geweest, voor controle. De dokter was erg blij om te zien dat al mijn rode plekjes op mijn kleine lijfje verdwenen is, wel blijft de benauwdheid( het reutelen) aan houden, dus nu heb ik nog 1 pufje erbij gekregen, kijken of dat helpt. Verder gaat het goed hoor, lieve opie en omie, zoals jullie weten ben ik een heerlijk, lieve en ondeugende meid. Met een heleboel praatje. Wie weet als jullie thuis komen dat ik dan al opa en oma kan zeggen. Ik blijf oefenen.

    heel veel plezier nog met z'n tweetjes, en papa, mama en ik blijven jullie volgen.
    Jullie kunnen mij ook nog steeds volgen wanneer jullie eventjes tijd hebben om op mijn site te kijken

    xxxxxxxxxxxxxxxx en heel veel knuffies van kleine kira

  • 23 Juli 2007 - 15:58

    Caaty:

    Howdy Roadrunners, tjee wat een verhalen weer zeg, en die kleine pechjes , horen toch bij jullie,anders zou het geen andy, martin avontuur meer zijn hoor, dat maakt ,t juist zo af allemaal. ik mis je wel hoor Andy, en ik kijk al weer uit naar onze danslesjes binnenkort, en tot die tijd ga ik gewoon lekker van jullie heerlijke avonturen genieten.het lijkt warempel weer of jullie mee spelen in een film, geweldig.Ik zou zeggen, geniet verder van alles wat jullie gezien hebben en wat jullie nog allemaal gaan zien, ondertussen wacht ik met spanning weer af,,op de nieuwe avonturen van de Roadrunnertjes Metselaar. veel knuffs van Caaty uit het ,,druilerige op en top Holland..xxx

  • 24 Juli 2007 - 06:31

    Barbara:

    geweldig wat jullie allemaal mee maken en bedankt voor jullie kaartje erg leuk hoor,hier missen jullie nix het regent en het onweert hier bah, geniet maar lekker daar. we missen je kussie barbara ed en tim

  • 24 Juli 2007 - 20:46

    Grace:

    Hallo vakantiegangers,
    Wat een geweldige reis is dit. Leuk om al jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Volgende week ga ik zelf op vakantie. Groetjes en we zien elkaar weer in September.
    groetjes Paul, Lyan Niek en Grace

  • 24 Juli 2007 - 21:23

    (zieke)Tim En Mariek:

    Heej Parents!
    Wat een verhaal weer zeg, maar jullie vermaken je wel!
    We vinden jullie sms-jes 's avonds altijd leuk om te lezen, kunnen we met een gerust hart gaan slapen ;)
    Echt een raar idee dat wij dan gaan slapen terwijl voor jullie net de dag begint!
    Met ons gaat alles goed, alleen Tim is een beetje ziekies (oorpijn, hoofdpijn en keelpijn). Hij is vandaag maar thuis gebleven van z'n werk. Opa en oma zijn vanavond op visite geweest, was gezellie :D
    Nou we horen wel weer van jullie!
    Kus Tim en Mariek

  • 25 Juli 2007 - 10:19

    JET OUDSHOORN:

    LIEVE ANDY EN MARTIN
    JULLIE MISSEN JE KLEINDOCHTER MAAR KUNNEN JULLIE HART OPHALEN DENK IK TENMINSTE DOOR SCHOENJES ENZ ENZ VOOR HAAR TE KOPEN DAN ZIJN JULLIE ER TOCH NOG EEN KLEIN BEETJE BIJ ,MAAR MEER MET JULLIE HART NATUURLIJK GENIET VAN ALLES OP JULLIE REIS WAT DIE IS WEL HEEL MOOI ALS IK HET ZO VOLG MAAR ANDY ZIE JE IN GEDACHTEN HET VERTELLEN LIEFS JET

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Trip to India

Lieve allemaal,

Nog even en dan hebben we onze weekend dansvoorstellingen van "Dances All Over The World".
Er wordt door iedereen nog hard gewerkt aan alle dansen en de kleding, maar het uiteindelijke resultaat zal fantstisch zijn.
Na onze voorstellingen zijn we nog precies 1 week open dan hebben we vakantie. Wat dan ook wel nodig is na maanden van trainen en werken voor allen.
Maar het blijft geweldig om te doen en
ons motto is dan ook "Blijven Lachen en Dance With a Smile".

Martin en ik(Andy) hebben besloten om toch maar weer eens wat verder weg te reizen.
Deze reis zal gaan naar India. Te starten in Delhi.
We vertrekken woensdag 13 juli en komen woensdag 3 augustus weer thuis.
Deze keer blijven we 3 weken weg.
Lang genoeg om mooie dingen te zien en te beleven en spannend natuurlijk.
Zondag 21 augustus vertrekken we naar Londen voor 4 dagen danstraining/
workshops in The Royal Ballet School.
Zeer spannend.
Tussendoor gaan we verder met ons appartement. Woonkamer en slaapkamer krijgen een beurt. En als er genoeg tijd is Martins kamertje.
Ach altijd leuk om bezig te zijn.
Maar eerst eens de dansvoorstellingen afronden. Heerlijk weer iedereen op het toneel te zien stralen.
Kanjers dat zijn het van klein tot groot.
Oja voordat ik het vergeet, Martin gaat dit jaar in november met zijn zoons Marc en Tim de Marathon New York lopen. Echt cool dat ze dit gaan doen.

En nog een leuk nieuwtje, wij hebben een kleinzoon erbij, geboren 28 april jl., genaamd Jesper, broertje van Kira (5 jaar).
Nou we gaan stoppen. Hopelijk geniet iedereen weer mee van ons.

Tot snel mails.

Liefs en dikke kus van Swinging Andy and Running Martin

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2011

Trip to India Deel 5

02 Augustus 2011

Trip to India Deel 4

30 Juli 2011

Trip to India Deel 3

26 Juli 2011

Trip To India deel 2

16 Juli 2011

Trip to India Deel 1
Andy en Martin

Actief sinds 29 Juni 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 74867

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 10 Augustus 2016

Van Seattle via via naar Los Angeles

09 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Van Rome naar Andalusie

09 Juli 2014 - 29 Juli 2014

China 2014

08 Juli 2013 - 29 Juli 2013

Martin en Andy naar China

17 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Trip to Amerika

13 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Trip to India

Landen bezocht: