Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Maandag 23-7-20112
Vannacht onweer, regen en al wat niet wenselijk is. Na een rustig ontbijt nog even bij het winkeltje met NAVAJO indianen spulletjes kijken. Zie ik daar een onwijs mooie indianenjurk hangen (authentiek) 650 DOLLAR EN 1 VAN 2400 DOLLAR. Echt helemaal te gek, maar een beetje erg duur om te kopen. Je moet wel een grens leggen toch.
Echt het was zo mooi.
Zo jammer dat de Navajo Indians uit hun natuurlijke omgevong zijn weg gehaald. Oké we rijden verder op weg naar ons volgende deel van de reis.

We zien de Checker Board Mesa, die mountains zijn steeds anders.

12.15 uur Zien links Bryce Canyon 60 mile (ongeveer 96 km),
Gaan langs Virgin River Drive een mooi gebied om doorheen te rijden. Gaan langs Sevier River en het is weer zo anders als de Canyons. Veel aangereden herten (echt grote herten).
13.00 uur stop in Glendale. Lekker even bakkie troost doen en salade en burger eten.
Dan als we verder rijden eindelijk het begin van Bryce Canyon, echt adembenemend mooi die rode formaties.
Na deze formsties moet je doorrijden en dan zie je opeens een stadje van Bryce.
14.20 uur We proberen bij Ruby's Inn een kamer te boeken en jahoor dat lukt.
Snel spullen in kamer zetten en direct door Bryce Canyon.
Bryce Canyon heeft weinig verhaal nodig, alleen enthousiaste mensen die net als ons van de verschillen der natuur houden.
Kijk vooral naar het Amphitheater. Echt bijzondere Canyon waar de Navajo Indians leefden.
Zie de regenboog die zo mooi en dubbel over de Canyons heerst. Tot nu toe is de reis overal bijzonder geweest en Bryce, geloof het of niet, je moet het zelf ervaren.
Veel plezier met Bryce, Andy en Martin

• 07 Augustus 2012 - 11:11

Armand En Coby:

Prachtige Foto's Martin en Andy erg mooi gezicht al die kleuren die weer overlopen in weer andere kleuren, en ook erg mooi die foto waar de regenboog heel lichtelijk op te zien is en natuurlijk ook die foto waar Martin tussen die soort kloof staat of iets dergelijks, ja en zo kan ik nog wel even doorgaan he, maar oke, genieten jullie er maar lekker van. Hier in het koude kikkerlandje af en toe zon en af en toe een behoorlijke plensbui, dus An ben je ook weer even bijgewerkt, weet je ook wat voor weer het hier is. Groetjes en xxxx van ons allemaal en een pootje van Kongie.

• 13 Augustus 2012 - 10:03

Grace Jansen:

Wat een overweldigende natuur! Prachtig om mee te mogen genieten. Onze vakantie, althans mijn vakantie zit erop. Morgen weer aan het werk. Maar ik blijf dromen als ik naar jullie foto's kijk.
    Groetjes en nog veel plezier!

Paul en Grace
    Lyan en Niek