Vervolg vanuit Montana Westside Yellowstone Nat.P. - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Vervolg vanuit Montana Westside Yellowstone Nat.P. - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Vervolg vanuit Montana Westside Yellowstone Nat.P.

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Zondag 29 juli 2012 Wij zitten nu op dit moment sinds vrijdag in Kelly Inn, West Yellowstone, Montana. Grens staat Idaho-Montana-Wyoming. Hier werken we ons verslag bij en plaatsen de foto’s. Genieten jullie maar even van al het mooie en verrassende Midden West Amerika.
Vrijdag 20 juli 2012
Ongeveer rond 16.30 uur komen we aan in Zion en zitten in Zion Park Inn (Best Western).
We worden vriendelijk ontvangen, het hotel ziet er knus uit en mogen we kiezen uit 3 kamers.
Nou dat is toch wel even luxe toch. Uiteindelijk kiezen we voor de kamer voor invaliden, omdat deze kamer op de mountain uitkijkt en op het “terras”. De andere kijken uit op de parkeerplaats en de bomen. Een nadeel van de kamer die we hebben is dat de wasbak zo laag is dat zelfs ik moet bukken. Kun je nagaan als Martin eraan staat.
Maar wel mooi dat ze rekening met rolstoelmensen houden en minder validen. Blijkbaar waren er nu geen boekingen voor minder validen anders hadden we de kamer niet gekregen.
Het is geweldig te zien dat je omgeven bent door Mountains die telkens anders gekleurd zijn wanneer de lucht veranderd.
We installeren ons in de kamer en gaan dan wat drinken op het open terras van het restaurant van de Zion Park Inn. Een heerlijke Pinot Grigio met een apetizer.
Dan bestellen we wat te eten, heerlijke garnalen met gebakken jasmine rijst, filet mignon met groene asperges en als na nemen we een tiramizu. Het was echt zo lekker.
Nog even nazitten en dan een stukje wandelen en even alle winkeltjes en restaurantjes bekijken.
Het ziet er allemaal even gezellig en knus uit. Leuk door een winkelruit te zien hoe een bakker zijn chocolade bonbons maakt. Allemaal handwerk.
Je ziet ook aan de gebouwtjes dat het in de stijl van de Navajo Indians is gebouwd. Er zijn veel Indianen invloeden.
Kira je dreamcatcher komt er aan hoor.
Na rondgelopen te hebben lekker terug naar Zion Inn om een heerlijke nachtrust te hebben.

• 30 Juli 2012 - 18:35

Andy En Martin Metselaar:

Lieve allemaal de foto's komen er aan, even geduld nog. Voor allen Grizzly Yellowstone knuffels van Andy en Martin

• 30 Juli 2012 - 22:00

Trouwe Zumbaleerling:

Klinkt geweldig allemaal, og zumba gedaan op de bijna top? Dikke kus en geniet! Cobi

• 02 Augustus 2012 - 17:50

Coby En Armand:

Nou An en Martin jullie ondernemen samen leuke spannende acties, maar wel allebei uitkijken oke. Wees voorzichtig maar geniet met volle teugen, want voor je het weet zijn jullie weer thuis.
    An en Martin groetjes Armand,Coby en een pootje van kong bye bye