Las Vegas naar de Canyons - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu Las Vegas naar de Canyons - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andy en Martin Metselaar - WaarBenJij.nu

Las Vegas naar de Canyons

Door: Andy

Blijf op de hoogte en volg Andy en Martin

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een drama op tv. vanmorgen vroeg. In de nacht van 19 op 20 juli, 12 miles buiten Denver in de Colorado movie theater zijn er ongeveer 12 mensen doodgeschoten en 38 gewonden tijdens de Batman premiëre. Het is toch bar en boos in deze wereld. De jongen die het gedaan heeft is 24 jaar en opgepakt. Wat bezielt iemand om dat te doen. Zo dat moest ik even kwijt.

Vervolg Dinsdag 17 juli 2012.
Detroit is 6 uur tijdsverschil met thuis. Voordat we het vliegtuig in gaan nuttigen we nog wat thee en fris en eet Martin nog een lekker chili con carne soepje.
Volgens de tickets zitten we niet naast elkaar, maar duhhhh ik ga niet apart zitten, ik wil samen blijven.
Zitten we lekker samen. Een gezin met zo’n 4 kiddy’s zit verspreidt. Een jongetje van zo’n jaar of 8/9 zit naast ons, toen dacht ik dat kan niet, dat kind hoort bij zijn ouders te zitten. Het joch viel in slaap en werd even wakker om wat te drinken en daarna weer even verder te knorren.
Na ongeveer 3 uurtjes vliegen komen we eindelijk aan in Las Vegas, alwaar we nog 3 uur extra tijdverschil hebben. Wat is het nou tijdsverschil of tijdverschil. Het klinkt allebei wel aardig.

Ook deze vlucht was rustig en heb ik nog maar wat luchtfoto’s gemaakt van de Rocky Mountains en de Nevada woestijn waar Las Vegas ligt.
Toch wel mooi als je dat zo kan aanschouwen, maar dan moet je wel bij het raampje zitten.
Nou geniet maar alvast van de foto’s en Las Vegas.
En Boys kijk even goed naar die ene foto van die scan. Biertje!!!!!!
Wellicht krijgen jullie zin om ook te gaan, dus lekker doorsparen dan.
Nou lieve allemaal ik ga slapen. Het is nu vrijdag 20 juli en we zitten op dit moment in Zion National Park in Springdale (Staat Utah). Het is 11 uur avond en hebben 8 uur tijdsverschil. Morgen (zaterdag 21 juli) vroeg ontbijten en dan gaan we naar Bryce Canyons en Zion Mountains, alhoewel we zitten nu middenin de Zion Canyons. Is zo mooi. Maar nog even geduld en dan komt de rest van ons verslag.
Gezellig weekend allemaal met veel zon.
Een lieve warme Canyon knuffel van Martin en Andy

• 21 Juli 2012 - 06:45

Har En Ans:

Hallo An en Mart,
    dit zijn mooie foto's, dat is genieten.
    foto 973 lijkt net op een schilderij van mij echt heel bijzonder.
    veel plezier de komende weken en ik kijk uit naar de volgende verhalen.

Liefs Har en Ans

• 23 Juli 2012 - 19:54

Coby En Armand:

Hoi An en Martin nou het zijn weer mooie foto's, en wederom is het weer een heel leuk verslag. Bedankt An voor het gezeligge vertellen, leest heel prettig weg ga zo door zusje.
    Ja dat kunnen we aan jou wel overlaten. Maar genieten jullie vooral van deze mooie vakantie oke.
    Groetjes en xxxxxjes van ons allemaal Coby,Armand,Francoise en naomi en een pootje van kong.

• 24 Juli 2012 - 15:39

Natas:

Hoi An en Martin,

Jullie hebben alweer een aantal dingen meegemaakt. Ik vind de foto's ook erg mooi.

Ik kijk uit naar meer foto's.

Liefs Ramon , Natas, Jessy & Darice

• 26 Juli 2012 - 05:49

Andy En Martin Metselaar:

Dag Lieve schatten allemaal, mis jullie wel hoor, maar ben blij dat we met internet toch dicht bij elkaar kunnen zijn. Gaat toch niets boven alle geliefden. xxxxxx